برداشتن رمز گوشی سامسونگ و حدف FRP و پسورد جیمل

دسامبر 17, 2023

آیا به خدمات حذف کردن رمز گوشی سامسونگ نیاز دارید؟

تمهیدات امنیتی در دستگاه‌های هوشمند، به خصوص گوشی‌های هوشمند، از اهمیت بالایی برخوردار هستند. یکی از محصولات برتر در بازار تلفن‌های هوشمند، سامسونگ است که به امنیت برتری میان سایر رقبا معروف است. در سال‌های اخیر، سامسونگ گلکسی فون سیستم امنیتی FRP (Factory Reset Protection) را به گوشی‌های خود اضافه کرده است تا از دسترسی غیرمجاز به دستگاه جلوگیری کند. این سیستم باعث می‌شود که امنیت بالا رود و در صورت فرمت کردن گوشی یا بازنشانی به حالت کارخانه، قبل از استفاده مجدد از دستگاه، رمزعبور گوشی و جیمیل باید وارد شود. توجه به این تنظیمات در هنگام تعمیر گوشی بسیار مهم است.

اما ممکن است برخی مواقع کاربران نیاز داشته باشند رمز عبور گوشی سامسونگ خود را حذف کنند، به عنوان مثال در صورتی که رمز عبور را فراموش کرده باشند یا گوشی را از دیگری خریداری کرده باشند و نمی‌توانند به طور کامل از آن استفاده کنند. در این موارد، یک مرکز خدماتی که بتواند رمز گوشی سامسونگ را بردارد و کاربر را از این مشکلات رهایی دهد، ضروری است.

اگر قصد فرمت کردن گوشی موبایل خود را دارید و درباره تنظیمات دقیق آن اطلاعات کافی را ندارید بهتره با کارشناسان ما مشاوره کافی را دریافت کنید تا از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری شود.

مراکز خدماتی که در حذف رمز گوشی‌های سامسونگ ماهر و تخصص دارند، ابزارها و دانش فنی مورد نیاز را برای رفع این مشکلات دارند. این مراکز معمولاً به عنوان نمایندگی‌های مجاز سامسونگ عمل می‌کنند و دسترسی به ابزارها و نرم‌افزارهای مورد نیاز برای حذف رمز گوشی‌های سامسونگ را دارند. در ادامه به برخی از مراحل عملکرد این مراکز پرداخته خواهد شد:

  1. تشخیص مدل گوشی: ابتدا باید مدل دقیق گوشی سامسونگ تشخیص داده شود. هر مدل گوشی ممکن است از روش‌های مختلفی برای حذف رمز استفاده کند و شیوه‌های مورد استفاده در مرکز خدماتی باید با مدل دستگاه مطابقت داشته باشد.
  2. استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی: مراکز خدماتی با استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی که توسط سامسونگ ارائه می‌شوند، رمز عبور گوشی را برداشته و دستگاه را به حالت غیرقفل شده باز می‌گردانند.
  3. تأیید هویت کاربر: به منظور جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به دستگاه، مراکز خدماتی معمولاً از کاربر درخواست تأیید هویت می‌کنند. این می‌تواند از طریق ارائه مدارک شناسایی معتبر و یا اثبات مالکیت دستگاه باشد.
  4. اعلام قوانین و محدودیت‌ها: مراکز خدماتی در ابتدا قوانین و محدودیت‌هایی را که در ارتباط با حذف رمز گوشی سامسونگ وجود دارد، به کاربر اعلام می‌کنند. این ممکن است شرایطی مانند از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده در دستگاه یا از بین رفتن تنظیمات و تنظیمات شخصی باشد.
  5. حذف رمز و بازیابی دستگاه: پس از تأیید هویت کاربر و اعلام موافقت با قوانین و محدودیت‌ها، مرکز خدماتی رمز عبور گوشی را حذف می‌کند.

برای برداشتن FRP (Factory Reset Protection) گوشی سامسونگ، می‌توان از روش‌های زیر استفاده کرد:

  1. استفاده از حساب گوگل قبلی: اگر گوشی شما به یک حساب گوگل متصل شده است و رمز عبور را فراموش کرده‌اید، می‌توانید از این حساب گوگل برای برداشتن FRP استفاده کنید. پس از فرمت کردن گوشی، در مرحله راه‌اندازی اولیه، درخواست ورود به حساب گوگل قبلی را نادیده بگیرید و گزینه “ورود با حساب گوگل دیگر” را انتخاب کنید. سپس می‌توانید با استفاده از مشخصات حساب گوگل قبلی خود، به دستگاه دسترسی پیدا کنید.
  2. استفاده از راه‌اندازی مجدد با دکمه‌های سخت‌افزاری: در برخی مواقع، با استفاده از ترکیبی از دکمه‌های سخت‌افزاری، می‌توانید FRP را بردارید. این روش ممکن است بستگی به مدل گوشی داشته باشد.

توجه داشته باشید که این روش‌ها ممکن است بستگی به مدل و نسخه سیستم عامل گوشی داشته باشد. همچنین، برداشتن FRP بدون مجوز صاحب دستگاه ممکن است در برخی کشورها قانونی نباشد. در صورتی که برداشتن FRP برای گوشی خود را دارید، توصیه می‌شود به یک مرکز خدماتی مجاز مراجعه کنید یا با تولید کننده گوشی تماس بگیرید.

دیجی باران
از دیدن افکار شما خوشحال خواهیم شد

پاسخ دهید

دو × 3 =

سبد خرید