تکنولوژی با 10 روش زندگی ما را بهبود بخشیده است

فناوری ها و تکنولوژی مدرن ، دنیای اطراف ما و زندگی مردم را به روش های بی شماری تغییر داده است. با وجود این، مردم معمولاً در مورد این دستاوردها غر می زنند. علاوه گمانه زنی های مثبت و منفی، حرف های تخیلی زیادی هم وجود دارد. رسانه‌های خبری اغلب در مورد خطرات ناشی از ربات‌ها گمانه‌زنی می‌کنند. اما ایده خوبی است که چند لحظه در مورد برخی از جنبه‌های فناوری و تکنولوژی که برای آسان‌تر کردن و ایمن‌تر کردن زندگی اختصاص داده شده است، بیاموزید. بدون تکنولوژی و اینترنت، بسیاری از موارد مانند بیماری های مهلک و آسیب های اجتماعی گسترش می یابد.

1. بهبود مراقبت های بهداشتی

فناوری و مراقبت های بهداشتی بهتر از روغن و آویشن با هم ترکیب می شوند.دنیای فناوری تکنولوژی ، مراقبت های بهداشتی را به حدی ارتقا داده است که فهرست کردن همه تغییرات مثبتی که فقط در یک سال گذشته رخ داده است غیرممکن است. علاوه بر این، ایجاد اپلیکیشن‌ها و دستگاه‌های پوشیدنی که به افراد کمک می‌کند همه چیز را از سطح قند خون گرفته تا ضربان نبض خود نظارت کنند، مطمئناً یکی از بهترین پیشرفت‌های فناوری مرتبط با مراقبت‌های بهداشتی در دهه گذشته است و بیماران اکنون می‌توانند اطلاعات خود را از راه دور به پزشکان گزارش دهند. برای فعال کردن نظارت دقیق بر شرایط پزشکی. هنوز مسائلی وجود دارد که با همه این داده ها سروکار دارد و حتی در آینده نزدیک به دنبال راه حلی برای آن هستند.

16242841180

2. پرداخت های الکترونیکی امن تر

اخیراً جرایم سایبری و سرقت هویت بسیار زیاد شده است، اما راه های زیادی وجود دارد که کاربران اینترنت می توانند از خود محافظت کنند. به عنوان مثال، برنامه Apple Pay به کاربران اجازه می دهد تا داده های کارت اعتباری و سایر اطلاعات شخصی خود را در یک منبع قابل اعتماد ذخیره کنند. از آنجا، کاربران می توانند با استفاده از تلفن یا اینترنت، با تأیید تراکنش با اثر انگشت خود، پرداخت ها را انجام دهند. روش های دیگر محافظت از داده های پرداخت شامل استفاده از برخی خدمات مانند پی پال است. صرف نظر از انتخاب شما، این نوع فناوری ممکن است اطلاعات شما را ایمن نگه دارد و در عین حال روش پرداخت آسان تری را ارائه دهد.

3. خرید اینترنتی

آیا شما آنقدر شلوغ هستید که نمی توانید یک ساعت در هفته در فروشگاه مواد غذایی بگذرانید؟ در حال حاضر فروشگاه های زیادی وجود دارند که خرید آنلاین و ارسال درب منزل را انجام می دهند. این نه تنها به والدین پرمشغله کمک می کند، بلکه کمک بزرگی به افراد مبتلا به اوتیسم و ​​سایر عوارض یکپارچگی حسی نیز می کند. برای بهتر کردن چیزهای خوب، برخی از فروشگاه ها تاریخچه ای از خرید کاربران را در یک حساب ذخیره می کنند تا بتوانند به راحتی سفارش را با یک کلیک تکرار کنند.

4. پیدایش شهرهای هوشمند به کمک تکنولوژی

اگر به فکر سبز شدن هستید اما همچنین می خواهید از فناوری استفاده کنید، یک شهر هوشمند ممکن است انتخاب مناسبی برای قدم بعدی شما باشد. این شهرها به گونه ای طراحی شده اند که از دانش فناورانه بهره ببرند تا مصرف هر ساختمان از منابع طبیعی را کاهش دهند. نظارت بر داده های کلیدی در مورد مصرف آب و برق روی یک پانل کنتور نصب شده در خانه یا محل کار شما مطمئناً راه خوبی برای اطمینان از برآورده شدن اهداف زیست محیطی شما است.


5. کاهش هدر رفتن منابع مصرفی

اینترنت این امکان را به شما می دهد که تقریباً هر چیزی را که فکرش را بکنید پیدا کنید. حتی بهتر از آن، بیشتر این اقلام و خدمات را می توان اجاره یا خریداری کرد. این یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه است، اما وقتی در نظر بگیرید که با این گزینه چه مقدار زباله از محل دفن زباله خارج می شود، بسیار فراتر از آن است.

6. انگیزه برای ورزش

ورزش کردن ممکن است آسان نباشد، اما ورزش منظم آینده ای امن تری را فراهم می کند به این معنا که کمتر مستعد مشکلات ناتوانی جسمی خواهید بود. شرکت‌های نوآور نیاز به ارائه انگیزه قوی برای کمک به مردم برای تامین نیاز خود را تشخیص دادند. در نتیجه، فناوری همچنان به یافتن راه‌های جدید برای ایجاد انگیزه در افراد ادامه می‌دهد. یکی از بهترین نمونه‌های اخیر Pokemon Go است. این برنامه محبوب به بازیکنان برای پیاده روی پاداش می دهد و افراد را تشویق می کند تا بیش از شش مایل در روز در جستجوی پوکمون های جدید و کمیاب پیاده روی کنند.

7. فرصت های دورکاری

آیا ایده کار از خانه را ترجیح می دهید؟ این ایده مزایای زیادی دارد، از جمله کاهش ردپای کربن، صرفه جویی در هزینه سوخت و کاهش قرار گرفتن در معرض تصادفات رانندگی. به لطف اینترنت پرسرعت، لپ‌تاپ‌ها، تلفن‌های هوشمند و نرم‌افزارهای مدیریت پروژه، اکنون 45 درصد از کارکنان ایالات متحده می‌توانند حداقل بخشی از زمان را از راه دور کار کنند. این کارگران به جای اینکه در ساعات شلوغی رانندگی کنند و خسته به دفتر کار برسند، می توانند استرس را کاهش دهند، بهره وری خود را افزایش دهند و با لباس های خانگی راحت کار کنند.

8. پاسخ فوری به همه چیز

بدون شک همه با یک سوال تصادفی مواجه شده اند یا در مورد اینکه آیا واقعاً اتفاقی افتاده است یا نه بحث و جدل کرده اند. این پرسش‌ها و بحث‌ها قبل از وجود اینترنت زمان زیادی طول می‌کشید و اغلب پاسخ روشنی وجود ندارد. در حال حاضر، شما می توانید هر چیزی را در گوگل جستجو کنید و نتایج فوری دریافت کنید. تکنولوژی موتورهای جستجو قطعاً زندگی را آسان‌تر کرده است، و همچنین یک ابزار یادگیری عالی برای همه سنین است. می‌توانید در زمان پیدا کردن چیزی آنلاین صرفه‌جویی کنید، بهتر از تماس تلفنی یا رفتن به کتابخانه، اما فراموش نکنید که می‌توانید با خواندن کتاب‌هایی در مورد موضوع مورد نظر، پاسخ‌های سریعی را که اینترنت ارائه می‌دهد، گسترش دهید.

9. اتحاد خانواده

رسانه‌های اجتماعی و برنامه‌هایی مانند ایمیل، اسکایپ، پیام‌های متنی، فیس‌تایم و سایت‌های شبکه‌های اجتماعی به مردم از سراسر جهان ساده‌ترین راه ممکن را برای برقراری ارتباط می‌دهند. تکنولوژی های ارتباطی جالب توجه است. مطالعات نشان داده است که افرادی که به طور منظم از فیس بوک استفاده می کنند 10٪ بیشتر از نزدیکی خود به خانواده و دوستان خود می کنند. این موضوع پتانسیل فناوری برای ایجاد ارتباط بین مردم را برجسته می کند. اعضای خانواده پراکنده در سراسر جهان می توانند از طریق اسکایپ به جمع های خانوادگی بپیوندند. علاوه بر این، تقویم‌های مشترک به خانواده‌ها کمک می‌کند تا از درگیری‌های برنامه‌ریزی اجتناب کنند.

10. ناوبری آسان GPS

همه ما داستان های ترسناکی در مورد افرادی شنیده ایم که به دلیل دستورالعمل های جی پی اس تصمیم بدی در رانندگی گرفته اند، اما این تصادفات مطمئناً یک هنجار نیستند. در عوض، GPS دستورالعمل‌های صوتی چرخشی را برای حرکت بین دو نقطه ارائه می‌کند و به راننده کمک می‌کند به جای نگاه کردن به نقشه، چشمان خود را به جاده نگاه کند. این امر رانندگی را ایمن‌تر می‌کند و همچنین می‌داند چه زمانی باید رسید و از کدام جاده‌ها اجتناب کرد و سریع‌ترین مسیر ممکن را چطور می توان انتخاب کرد. این ها فقط بخشی از فواید تکنولوژی بود

دیجی باران
از دیدن افکار شما خوشحال خواهیم شد

پاسخ دهید

20 − چهارده =