لپ تاپ های سامسونگ Galaxy Book 3 معرفی شد

بیشتر مردم سامسونگ را به خاطر گوشی های گلکسی آن می شناسند اما اکنون لپ تاپ های سامسونگ Galaxy Book 3 این شرکت نیز پیشرفت های زیادی داشته است و می تواند در بازار با دیگر برندهای موجود رقابت کند تا مانند گوشی های هوشمند خود مطرح و پرفروش شود. سامسونگ در رویداد Galaxy Unpacked 2023 از نسل سوم لپ تاپ رده بالای خود با نام گلکسی بوک 3 پرو رونمایی کرد. در همین رویداد این شرکت از سری گلکسی اس 23 و سایر لپ تاپ های سری گلکسی بوک 3 را معرفی کرد.

لپ تاپ سامسونگ مدل Galaxy Book 3 Ultra

Galaxy Book 3 Ultra دارای پردازنده نسل سیزدهم Core i9 اینتل و پردازنده گرافیکی NVIDIA RTX Geforce 4070 است و صفحه نمایش Dynamic OLED 2x سامسونگ می باشد که قبلاً برای گوشی های هوشمند گلکسی استفاده می شد. این نمایشگر دارای روزلوشن 3K و نرخ رفرش 120 هرتز است و در اندازه 16 اینچی موجود است. یک ویژگی حذف نویز هوش مصنوعی برای کاهش نویز پس زمینه در تماس ها وجود دارد و حالت استودیو، اصلاح نور، کادربندی خودکار و اصلاح تماس چشمی را برای جلسات ویدیویی ارائه می دهد. قرار است این لپ تاپ تنها در رنگ گرافیتی و در تاریخ 22 فوریه در بازار عرضه شود.

لپ تاپ سامسونگ مدل Galaxy Book 3 Pro 360

سامسونگ در مراسم گلکسی آنپکد 2023 یکی دیگر از لپ تاپ های خود را که Galaxy Book 3 Pro 360 نام دارد معرفی کرد. از این مدل گلکسی بوک می توانید هم به عنوان لپ تاپ و تبلت استفاده کنید. گلکسی بوک 3 پرو 360 دارای صفحه نمایش 16 اینچی Dynamic AMOLED 2X 3K می باشد. این لپ تاپ با دو پردازنده مختلف Core i7 و Core i9 نسل سیزدهم اینتل به همراه گرافیک Intel Iris Xe عرضه می شود. گلکسی بوک 3 پرو 360 در رنگ های گرافیتی و بژ در دسترس خواهد بود.

لپ تاپ سامسونگ مدل Galaxy Book 3 Pro

سامسونگ در سومین نسخه از سری گلکسی بوک پرو تغییراتی زیادی در ظاهر، نمایشگر و پردازنده های آن داده است. بزرگترین تغییری که احتمالاً در سامسونگ گلکسی بوک 3 پرو مشاهده خواهید کرد مربوط به نمایشگر آن است نسخه های قبلی در دو اندازه 3.3 اینچی و 15.6 اینچی عرضه می شدند اما اکنون صفحه نمایش آن ها بزرگتر شده و در سایزهای 14 و 16 عرضه خواهند شد.

لپ تاپ های سامسونگ Galaxy Book 3 مدل Galaxy Book 3 Pro

یکی دیگر از تفاوت های بزرگ این لپ تاپ با مدل های قبلی ساختار آن می باشد که از آلومینیوم ساخته شده است که باعث می شود دوام بیشتری داشته باشد، این ساختار را می توانیم در پرچمدارهای دیگری مانند MacBook Air و Dell XPS 13 مشاهده کنیم. سری Galaxy Book 3 Pro دارای پردازنده های نسل سیزدهم اینتل است که عملکرد خوبی را ارائه می دهد. قرار است گلکسی 3 پرو و گلکسی 3 پرو 360 در تاریخ 17 فوریه در بازارهای منتخب جهانی عرضه می شود.

ویژگی های سری گلکسی بوک سامسونگ

سامسونگ بسیاری از ویژگی های گوشی های هوشمند خود را به سری گلکسی بوک 3 های خود اضافه کرده است تا رابط کاربری راحت تر و جذاب تری را ارائه کرده باشد. در ادامه با برخی از ویژگی های مهم این سری از لپ تاپ های سامسونگ آشنا خواهید شد.

ویژگی Connected Experience در سری گلکسی بوک 3

سامسونگ سری Galaxy Book 3 را با گوشی های هوشمند و تبلت های گلکسی خود ادغام کرده است که به آن Galaxy Connected Experience می گویند و تعدادی ویژگی مهم را به همراه دارد. کنترل چندگانه به شما امکان می دهد مستقیماً تلفن هوشمند خود را از طریق لپ تاپ کنترل کنید، فایل ها را بکشید و رها کنید و می توانید متن و تصاویر را کپی و جایگزین کنید.

کنترل چندگانه در سری گلکسی بوک 3

ویژگی Expert RAW Auto Share در سری گلکسی بوک 3

یکی دیگر از ویژگی های مهم این لپ تاپ ها Expert RAW Auto Share می باشد که به طور خودکار تصاویر RAW گرفته شده در تلفن هوشمند Galaxy S23 شما را به گلکسی بوک ها منتقل می کند و سپس آن تصاویر را درAdobe Lightroom برای ویرایش باز می کند.

ویژگی Quick Share در سری گلکسی بوک 3

Quick Share به شما امکان می دهد به راحتی فایل ها را بین گوشی هوشمند Galaxy خود و سری Galaxy Book 3 از طریق یک شبکه Wi-Fi انتقال دهید.

دیجی باران
از دیدن افکار شما خوشحال خواهیم شد

پاسخ دهید

هجده − سه =