اخبار اندروید 13 چند نکته جالب داشت

اخبار اندروید 13 برای همه جالب خواهد بود. گوگل تا امروز ۲ پیش نمایش و ۸ نسخه بتا رو برای اندروید ۱۳ راه اندازی کرده است و هشتمین نسخه بتا در ۱۳ جولای منتشر میشود. اینها نسخه های اولیه سیستم عامل بودند با این حال آخرین نسخه بتا یک نامزد انتشار است به این معنی که تقریباً کامل شده و برای منتشر شدن رسمی آماده است. این نرم‌افزار تا به امروز بسیار توسعه یافته سوالات و البته همه ما برای مشاهده نسخه ۱۳ هیجان‌زده هستیم. ادامه تمام اطلاعاتی را که تاکنون در مورد زمانبندی انتشار اندروید ۱۳ در اختیار داشتیم گردآوری شد.

تاریخ عرضه اندروید 13 چه زمانی خواهد بود ؟!

گوگل یک زمانبندی شلوغ را برای انتشار اندروید ۱۳ ( Android13 ) ارائه کرده است. این خیلی شلوغ تر از زمان بندی انتشار اندروید ۱۲ است با فرض اینکه هیچ نقطه ضعف بزرگی وجود نداشته باشد راه اندازی پایدار اندروید ۱۳ باید بر ۲۰۲۲ آغاز شود و راه اندازی نسخه قطعی اندروید ۱۲ در ۱۹ اکتبر ۲۰۲۱ اتفاق افتاد. انتقال از اندروید ۱۱ به اندروید ۱۲ واقعا قابل توجه بود. به نظر نمی‌رسد که انتقال از نسخه ۱۲ به نسخه ۱۳ در آن اندازه هیجان انگیز باشد.

اندروید 13 برای گوشی گوگل پیکسل 7

به هر حال حال این امکان وجود دارد که امسال گوگل همه چیز را با سرعت بیشتری پیش ببرد. گوگل قبلاً برای اندروید ۱۲ یک بروزرسانی بزرگ انجام داده بود برای همین اصلا تعجب نکردیم که به روز رسانی های اندروید سیزده کمی سبک تر باشه. اندروید ۱۳ بتا فقط برای چند گوشی خاص در دسترس است به طور مثال برای گوشی های پیکسل خود گوگل ارائه می شود. گوگل پیکسل ۷ یکی از گوشی هایی است که به اندروید ۱۳ مفتخر خواهد شد.

نام گوشی موبایلوضعیت انتشار اندروید 13 ( Android13 )
Pixel 4تایید شده
Pixel 4 XLتایید شده
Pixel 4aتایید شده
Pixel 4a 5Gتایید شده
Pixel 5تایید شده
Pixel 5aتایید شده
Pixel 6aتایید شده
Pixel 6تایید شده
Pixel 6 Proتایید شده

مهم ترین اخبار اندروید 13 : افزایش حریم خصوصی در نسخه سیزدهم

گوگل تصمیم گرفته این سیستم عامل همه پسند را با عنوان اندروید سیزده سریعتر به روز رسانی کند. ما انتظار داریم هماهنگی‌های جدیدی بین سیستم عامل اندروید و پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ اتفاق افتاده و همه را شگفت زده کند. ظاهرا خبرهای جدید درباره بهبود وضعیت برنامه های پس زمینه به گوش میرسد و نتیجه آن برابر با سرعت بیشتر و مصرف باتری کمتر خواهد شد.

پیوند اندروید سیزده با پردازنده جدید اسنپ دراگون

باید ببینیم گوگل به‌روزرسانی‌های امنیتی جدید را چگونه با امکانات امنیتی اسنپدراگون ۸ نسل یک تطبیق می دهد تا ما بهترین بهره برداری را نسبت به آن داشته باشیم. پردازنده جدید اسنپدراگون، هوش مصنوعی را به نفع امنیت ارتقا داده و یک همگام سازی خاص با سیستم عامل جدید اندروید ( Android13 ) اتفاق خواهد افتاد. شرکت توسعه گوگل با ارائه سیستم عامل اندروید سیزده تلاش می‌کند تا نتیجه بنزما ها را به طرز خارق‌العاده‌ی تغییر دهد!

نسخه جدید این امکان را به ما میدهد که زبان های چندگانه و شخصی سازی شده را برای هر نرم افزار به طور جداگانه انتخاب کنیم. به طور مثال شما می توانید برای یک نرم افزار خاص مثل مسنجر ( پیام رسان سروش ) فقط زبان فارسی را انتخاب کنید اما برای سایر نرم‌افزارها زبان‌هایی مانند انگلیسی یا حتی زبان های چندگانه و بیشتر مانند آلمانی و فرانسوی را به طور مجزا برای هر برنامه می توانید انتخاب کنید.

اندروید 13 چند زبانه Android13

آنچه قبلاً گفتم در نسخه جدید ( اندروید سیزده ) با دنیایی از به‌روزرسانی‌های جزئی و ارتقای امکانات کاربردی روبه‌رو هستیم. اندروید جدید 13 شامل به‌روزرسانی های عظیم نمی‌شود اما تجربه کاربری شیرین تر و قابل ستایش خواهد بود.

دیجی باران
از دیدن افکار شما خوشحال خواهیم شد

پاسخ دهید

یازده + چهارده =