لپ تاپ ایسوس ویووبوک سری 2022 Vivobook

سری Vivobook ایسوس 2022 اخیراً رویدادی را برای معرفی زرادخانه جدید لپ‌تاپ‌های رده بالای خود در دسته‌های مختلف تحت عنوان ” ویووبوک سری 2022 ” ​​راه‌اندازی کرده و این شرکت از نسل جدید دستگاه‌های Vivobook برای سال 2022 رونمایی کرد. این رایانه های قابل حمل با عملکرد کاملاً توسعه یافته مانند صفحه نمایش های OLED پیشرو در جهان و طراحی های مدرن متمایز ارائه می‌شود. برای سال‌ها، سری Vivobook یک رده لپ‌تاپ ممتاز بود و هنوز هم با ارائه فناوری‌ها و ویژگی‌های متفکرانه با قیمتی مقرون‌به‌صرفه، هدفش خدمت به عموم مردم است.

امسال شاهد پیشرفت قابل توجهی در این سری هستیم، از دستگاه‌های Vivobook Pro گرفته تا دستگاه‌های Vivobook S، علاوه بر نسخه ویژه دستگاه OLED Vivobook 13 Slate که همه را هجیان زده خواهد کرد.

ویووبوک سری 2022 چه ویژگی هایی دارد

هنگامی که ایسوس برای اولین بار سری Vivobook را معرفی کرد، میخواست لپ‌تاپ‌هایی را ارائه دهد که با استفاده عمومی مطابقت داشته باشند و در وهله اول بر بالاترین بهره‌وری در کمترین هزینه تمرکز داشت. با در نظر گرفتن این موضوع، ایسوس به شرکت شماره یک جهان تبدیل شده و دستگاه های سازگار با NVIDIA Studio مجهز به پنل های صفحه نمایش OLED را با هدف عرضه به بلاگرها و طراحان تولید می کند. بر این اساس، سری Vivobook امسال با جدیدترین نمایشگرهای OLED عرضه می شود.

انواع جدید Vivobooks طوری طراحی شده است تا نشان دهنده این واقعیت باشد که ایسوس به آنچه برای کاربرانش مهم است اهمیت می دهد. استحکام کافی برای حمل و نقل در روند کارهای روزمره ، نمایشگر باکیفیت برای سرگرمی و خلاقیت و عمر باتری طولانی مدت، خواسته هایی است که تقریباً هر کاربری به آن نیاز دارد.

 بنابراین ویووبوک سری 2022 همه این ویژگی ها را ( با توجه به ارتقاء بیشتر در کلیات سخت افزار )  در دستور کار قرار می دهد و محدوده ای وسیع برای دستیابی به “اوج عملکرد” ​​با یک تجربه بصری استثنایی یک هدف مهم برای طراحی نسل جدید Vivobook  است.

در طول این رویداد امسال ( میلادی ) Vivobook ایسوس 2022 حرفه‌ای‌ترین دستگاه‌های سری «Vivobook Pro» را به نام «Vivobook Pro» معرفی کرد که توجه کاربران مشتاق را با مشخصات و عملکرد بالا و ویژگی‌های نوآورانه هدف قرار می‌دهد. آخرین نسل از فناوری های مربوط به حافظه و دوازدهمین نسل پردازنده‌های Intel Core «سری H» یا کارت‌های گرافیک خارجی AMD “Ryzen 6000 H-Series” و NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti مجهز به سیستم خنک‌کننده ASUS IceCool Pro و اولین صفحه نمایش 16 اینچی 3.2K OLED جهان با نرخ رفرش 120 هرتز، علاوه بر کنسول ASUS Dialolead و ده ها ویژگی شگفت انگیز دیگر ، تنها بخشی از تکنولوژی های به کار رفته  در نسل جدید ویوبوک های 2022 ایسوس است.

برای کسانی که به بالاترین عملکرد ممکن در یک فرم نازک و سبک نیاز دارند، Vivobook S با ظاهری شیک، حامل جدیدترین پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core سری H و AMD Ryzen 6000 سری H را با فناوری ASUS IceCool ارائه می‌کند که توان 45 وات را حفظ می‌کند. همچنین TDP برای عملکرد بهتر وجود دارد و این دستگاه ها شامل اولین صفحه نمایش 14.5 اینچی و 15.6 اینچی OLED با رزولوشن 2.8K در 120Hz است. دستگاه های Vivobook S در طیف وسیعی از رنگ های منحصر به فرد و بسیارجذاب موجود هستند.

در نهایت، دو نسخه مجزا از Vivobook 13 Slate OLED نیز معرفی شد، یکی به نام هنرمند ” پاپ فیلیپ ” و دیگری به نام هنرمند “استیون هرینگتون” با ظاهر زیبا و طراحی خلاقانه بی نظیر !

حالا به جزئیات Vivobook Pro حرفه ای جدید از ایسوس سرک می کشیم

 سری Vivobook Pro برای ارائه سطوح جدیدی از عملکرد بالا با هزینه مقرون به صرفه برای سازندگان مشتاق طراحی شده است. مدل های جدید برای سال 2022 شامل موارد زیر است:

  1. لپ تاپ Vivobook Pro 16X OLED ( N7601 / M7601 ) با صفحه نمایش 16 اینچی.
  2. لپ تاپ Vivobook Pro 15X OLED ( K6501 / M6501 ) با صفحه نمایش 15.6 اینچی.
  3. لپ تاپ Vivobook Pro 14X OLED ( N7401 ) با صفحه نمایش 14.5 اینچی.
  4. لپ تاپ Vivobook Pro 16 OLED (K6602) با صفحه نمایش 16 اینچی.
  5. لپ تاپ Vivobook Pro 15 OLED (K6502/K6500/M6500) با صفحه نمایش 15.6 اینچی.

این دستگاه‌های نوآورانه به عنوان بخشی از ” ویووبوک سری 2022 ” قدرتمندترین قابلیت‌هایی را دارند که می‌توانید در لپ‌تاپ‌های جدید پیدا کنید، بنابراین ارزش شگفت‌انگیزی برای پول خرج کردن دارند. اجزای جدید با کارایی بالا به معنای پردازنده‌های قدرتمندی مانند نسل دوازدهم اینتل Core i9 12900H یا AMD Ryzen 9 6900HX با حداکثر 32 گیگابایت رم DDR5، کارت گرافیک افسانه‌ای NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti و حافظه فوق‌العاده سریع PCIe 2T4B در این دستگاه ها قابل ارزیابی است. برای حفظ بالاترین سطح عملکرد ارائه شده توسط این قطعات، دستگاه ها توسط فناوری ASUS IceCool Pro پشتیبانی می شوند تا بهترین حد ممکن خنک کننده را برای پردازنده و کارت گرافیک تحت بارهای کاری سنگین فراهم کنند.

مانند همه دستگاه‌های سری جدید، دستگاه‌های VivoBook Pro دارای صفحه نمایش 16 اینچی OLED هستند که از طریق صفحه نمایش 15.6 اینچی OLED با وضوح 3.2K و فرکانس 120 هرتز، در واقع جزعی از اولین دستگاه مجهز به این نماشگرها هستند. وضوح 2.8K و فرکانس 120 هرتز قابل تجربه کردن است و هرتز است.

همچنین نسخه ای وجود دارد که دارای صفحه نمایش با وضوح 120 هرتز دارای فناوری 4K OLED NanoEdge با لبه های نازک تر با سطح روشنایی 600 نیت می باشد.

 نمایشگر همه این لپ تاپ ها برای فعالیت‌های خلاقانه ایده‌آل هستند و دارای گواهینامه PANTONE برای ارائه رنگ‌های واقعی در Ultra HD است و دارای طیف رنگی DCI-P3 100٪ هستند. صفحه نمایش های جدید همچنین دارای گواهی TÜV Rheinland هستند که به این معنی است که برای سلامت چشم ضرری ندارند.

به ویژگی‌های این مدل‌های جدید Vivobook Pro، درگاه‌های ورودی و خروجی با پشتیبانی عالی اضافه می‌شوند، از جمله پورت Thunderbolt 4 با سرعت 40 گیگابیت بر ثانیه یا USB4، HDMI 2.1، و همچنین USB 3.2 Gen 1، USB 2.0 و SD Express 7.0 (microSD) ) کارت خوان پورت اترنت 2.5 گیگابیت بر ثانیه و آخرین نسل WiFi 6E بخشی  اصلی امکانات محشر این رایانه های قابل حمل است.

 سازندگان یا به طور کلی متخصصان طراحی، مطمئناً از کنسول تعاملی ASUS DialPad که توسط محبوب‌ترین نرم‌افزار طراحی Adobe به همراه ProArt Creator Hub به همراه باتری بادوام 90 وات ساعتی و دوام درجه نظامی ارائه می‌شود، قدردانی خواهند کرد.

لپ‌تاپ‌های سری Vivobook Pro تجربه سرگرمی همه‌جانبه و چند بعدی را به لطف سیستم صوتی Dolby Atmos دارای گواهی Harman Kardon ارائه می‌کنند که برای صدایی قدرتمند و بدون اعوجاج به تقویت‌کننده‌های هوشمند مجهز است و حال شما را هنگام گوش دادن به موسیقی دگرگون خواهد کرد.  رضایت از تماس ویدیویی با وب‌کم بسیار شفافی که از فناوری کاهش نویز سه بعدی ایسوس (3DNR) پشتیبانی می‌کند، در این سری بیشتر شده است.

دستگاه جدید ایسوس در سری Vivobook S

سری Vivobook S شامل باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های ایسوس با ضخامت تنها 17.9 میلی‌متر و وزن کمتر از 1.6 کیلوگرم است، در عین حال سطوح عملکردی نزدیک‌تر به حرفه‌ای‌ترین رایانه‌ها نسبت به سری قبلی ارائه می‌دهد و یکی از اولین‌ لپ تاپ های فوق نازک و فوق العاده سبک وزن در جهان محسوب می‌شود که البته قادر به ارائه عملکرد TDP پردازنده 45 وات هستند.مجموعه Vivobook S در سری 2022 شامل دستگاه های زیر است:

  1. لپ تاپ Vivobook S 14X OLED ( S5402 / M5402 ) با صفحه نمایش 14.5 اینچی.
  2. لپ تاپ Vivobook S 16X OLED (S5602/M5602) با صفحه نمایش 16 اینچی.
  3. لپ تاپ Vivobook S 14 OLED (K3402/M3402) با صفحه نمایش 14 اینچی.
  4. لپ تاپ Vivobook S 15 OLED (K3502/M3502) با صفحه نمایش 15.6 اینچی.

دستگاه های قبلی دارای طراحی رویه فلزی فقط در مدل های S14/15 یا تمام فلزی در مدل های برتر S14X/16X بودند اما این بار شاسی کاملاً جدید است و بازطراحی شده است.

 ظرافت واقعی DNA این لپ‌تاپ‌ها را با انبوهی از رنگ‌های خلاقانه در رنگ‌های چشم نواز – مشکی ، خاکستری خنثی یا سبز پررنگ برای S14/15 و مشکی مات، نقره‌ای روشن یا خاکستری شنی به نمایش می‌گذارد و برای مدل S14X/16X یک لوگو ویژه با جزئیات پیچیده روی قاب پشتی نمایشگر ارائه می شود.

مشخصات فنی با کارایی بالا برای سری Vivobook S عبارتند از: نسل دوازدهم اینتل Core i7 12700H (دارای گواهینامه اینتل Evo در مدل های منتخب) یا پردازنده AMD Ryzen 9 6900HX، همراه با گرافیک داخلی Intel Iris Xe و گرافیک خارجی AMD Radeon که توسط رم DDR4 با 16 گیگابایت حافظه قابل ارتقا، پشتیبانی می شود. SSD فوق سریع 1 ترابایتیPCIe   برای این سرزی جالب خواهد بود.

دستگاه‌های جدید Vivobook S می‌توانند عملکرد پردازنده را تا قدرت حرارتی 45 واتی (TDP) حفظ کنند که به آن عملکرد معیاری در Cinebench R20 می‌دهد و 2.1 برابر سریع‌تر از نسل قبلی است. این موفقیت با فناوری انحصاری ASUS IceCool به دست می‌آید که به طور موثر انتقال حرارت را تسریع می‌کند و از گیر افتادن گرما در داخل دستگاه جلوگیری می‌کند.

Vivobook S همچنین از نمایشگرهای OLED NanoEdge در سطح جهانی با وضوح حداکثر 4K و زمان پاسخگویی بسیار بالا 0.2 میلی‌ثانیه استفاده می‌کند و در اندازه‌های 14.5 یا 15.6 اینچی عرضه می‌شود. معمولاً OLEDها، دارای 100٪ طیف رنگی با درجه سینما DCI-P3 هستند و دارای گواهی VESA DisplayHDR True Black 600 و تأیید رنگ توسط PANTONE هستند. همچنین انتشار نور آبی کمتری را تضمین می کند که توسط TÜV Rheinland تایید شده است.

طراحی مینیمالیستی یکی از ویژگی‌های کلیدی سری Vivobook S است، بنابراین طراحی با یک لولای ارگونومیک و تخت 180 درجه برای تطبیق‌پذیری پشتیبانی می‌شود. این خانواده به سیستم صوتی قدرتمند دارای گواهینامه هارمن کاردون مجهز شده و همچنین دارای فناوری حذف نویز ASUS AI برای تماس‌های صوتی یا تصویری شفاف است.

نسخه ویژه Vivobook 13 Slate OLED

  1. Laptop Vivobook 13 Slate OLED Philip Colbert Edition .
  2. Laptop Vivobook 13 Slate OLED Steven Harrington Edition .

دو نسخه استثنایی و محدود از لپ تاپ همه کاره Vivobook 13 Slate OLED تبدیل شونده که در حال حاضر جهان را با ظاهر شیک و طراحی خلاقانه خود شگفت زده کرده در محصولات امسال ( ویووبوک سری 2022 ) دیده می شود. این نسخه ها با همکاری هنرمندان مشهور جهان فیلیپ کولبرت و استفان هرینگتون طراحی شده اند. هر دو دارای لوازم جانبی و هدایایی با مضمون عالی و منحصر به فرد هستند که همه آنها نیز با الهام واقعی از خود هنرمندان طراحی شده اند.

این نسخه‌های چشم‌نواز نمایانگر نمای منحصربه‌فردی از دنیای خلاقیت و هنر هستند، طراحان با ارائه با لوازم جانبی و تم ویژه لپ‌تاپ، کاور هوشمند، قاب‌های رنگی، جا خودکار و موارد دیگر ،  آثار هنری اصلی خود را به نمایش می‌گذارند. هر دو نسخه با موس مارشمالو ایسوس نیز در دسترس هستند که با همکاری هنرمندان طراحی شده است.

Vivobook ایسوس 2022 , ویووبوک سری 2022

Philip Colbert Edition و Steven Harrington Edition بر اساس اولین لپ تاپ هیبریدی OLED مبتنی بر ویندوز با صفحه نمایش 13.3 اینچی در جهان ساخته شده اند.

با Vivobook 13 Slate، کاربران OLED نیازی به حمل چندین دستگاه برای کار و سرگرمی ندارند – این “همراه شخصی” (همانطور که ایسوس آن را می نامد) همه کاره است و تقریباً هر کاری را که تصور می کنید را انجام می دهد. مجهز به صفحه نمایش لمسی OLED زیبا،  دارای پوسته هوشمندانه درجه یک و پردازنده چهار هسته ای اینتل، قلم با دقت بالا ASUS Pen 2.0 است

طراحی پر جنب و جوش برای ویووبوک سری 2022

سری جدید Vivobook ایسوس برای ساده‌تر و آسان‌تر کردن کارهای روزمره و مرتبط با رایانه طراحی شده است. صفحه‌کلید نوآورانه ASUS ErgoSense با فاصله ضبط 1.4 میلی‌متری و انحنای 0.2 میلی‌متری سطح دکمه، تجربه فوق‌العاده رضایت‌بخشی را ایجاد می‌کند و راحتی مورد نیاز هنگام تایپ را ارائه می‌دهد. همچنین تاچ پد ASUS ErgoSense اکنون بزرگتر و پاسخگوتر از همیشه است.

از آنجایی که سطح هر لپ‌تاپ حاوی هزاران باکتری مضر است، ایسوس یک محافظ ضد باکتری ASUS را ایجاد کرده است که به شاسی مدل‌های جدید Vivobook کمک می‌کند تا باکتری‌ها را دفع یا حداقل از رشد آن‌ها جلوگیری کند. این فناوری در یک دوره 24 ساعته این تضمین می کند که سطوح شاسی برای مدت طولانی تری تمیز و بهداشتی باقی بماند و گسترش باکتری های مضر را محدود می کند.

از سوی دیگر، همه دستگاه‌های جدید ” ویووبوک سری 2022 ” خروجی‌های چندگانه و مدرن ارائه می‌دهند و شامل پورت پرسرعت Thunderbolt 4 USB-C یا USB4 هستند که از شارژ سریع با سرعت انتقال داده تا 40 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند و HDMI پیشرفته 2.1 درگاهی که از حداکثر دو نمایشگر خارجی با دقت بالا 4K در 120 هرتز یا یک نمایشگر 8K در 60 هرتز پشتیبانی می کند، بنابراین کاربران می توانند به راحتی همه لوازم جانبی مدرن، مانیتورها یا پروژکتورها را به آنها متصل کنند تا به آنها کمک کند پروژه های خود را سریعتر و راحت تر مشاهده، انتقال، اشتراک گذاری یا ارائه کنند.

دیجی باران
از دیدن افکار شما خوشحال خواهیم شد

پاسخ دهید

سیزده − 11 =